Dalibor Musil

polokonzerva, aneb polokonzervativně o všem možném a někdy bohužel i zcela nemožném

Dalibor Musil

Adopce dětí homosexuály?

Chystá se na nás změnový zákon hrubě zasahující do rodinného práva a především do práv dětí. Paní poslankyně Pavlína Nytrová se rozhodla to tak nenechat a zabránit přijetí drzého zákona. Podpořme jí.

14.9.2015 v 12:03 | Karma: 37,30 | Přečteno: 2985x | Diskuse| Politika

Dalibor Musil

Feministky chtějí zrušit lesní školky

Možná se zeptáte, jak? Kdože? Proč zrovna feministky? Ale ano, je to přesně tak. A vedou je k tomu čistě ideologické důvody jejich ismu.

22.10.2014 v 12:05 | Karma: 27,70 | Přečteno: 1966x | Diskuse| Společnost

Dalibor Musil

Další dítě neplánujeme, aneb konec otců na mateřské.

Další dítě neplánujeme, stejně jako první dvě. Tak se jmenoval můj článek. Tento je o narození, otci na mateřské, úředních šimlech a rozkopaných vejcích nejmenovaného ppp.politika.

27.5.2009 v 9:31 | Karma: 10,12 | Přečteno: 1123x | Diskuse| Společnost

Dalibor Musil

Feminizace UNICEFu, plánované rodičovství, potraty a eugenika

Aneb: komu to vlastně posílám? V minulosti jsem si myslel, že Unicef je solidní organizace. Pak jsem byl upozorněn kolegou, že jsou to "lumpíci". Po nahlédnutí do výroční zprávy mi však začaly stoupat vlasy hrůzou na hlavě. Ano, měl pravdu. Jsou.

2.2.2009 v 11:16 | Karma: 17,64 | Přečteno: 2167x | Diskuse| Společnost

Dalibor Musil

Další dítě neplánujeme. Stejně jako první dvě!

Na tvářích příbuzných čtu úlevu, když se ptají zda chceme další dítě a já s klidem odpovídám, že další neplánujeme. O to větší je jejich zděšení, když se stejně ledovým klidem dodávám, že ani ty první dvě jsme neplánovali.

19.12.2008 v 10:06 | Karma: 16,91 | Přečteno: 1989x | Diskuse| Společnost

Dalibor Musil

Fyzické tresty jsou na mušce, chybí nám obecná škola

Tak jsem se dozvěděl z denního tisku senzační novinu a to že český armádní veterán byl v Chorvatsku pokutován za bití dětí. 11 tisíc korun zaplatil. Senzační je to vpravdě jen tím, že to vyvolává senzaci u senzacechtivých novinářů. No uznejte, vždyť i já o tom píšu. Jinak je to ovšem zpráva spíše smutná.

14.7.2008 v 17:15 | Karma: 20,46 | Přečteno: 3667x | Diskuse| Společnost

Dalibor Musil

Jak jsem se stal otcem na mateřské II.

V tomto týdnu jsem se zastavil na našem magistrátě na odboru, kde jsem byl bohužel již podruhé a o kterém si myslím, že je z velké části zbytečný. Ano, hádáte správně. Je to obvodní úřad sociálního zabezpečení. Nejsem sice žádná socka, ale vzhledem k tomu, jaké sociální reformy nám stát na tento rok připravil, jsme s manželkou usoudili, že je to nutné. Co jsem tam tedy jako muž, pracující, živitel rodiny s nadstandardním příjmem dělal ?

16.1.2008 v 8:00 | Karma: 15,23 | Přečteno: 3226x | Diskuse| Ekonomika

Dalibor Musil

Jak jsem se stal otcem na mateřské

Vláda nám přichystala na tento rok reformu, včetně reformy sociálních dávek. Moje manželka tak zjistila, že jako pomoc v mateřství již nebude nadále dostávat tolik peněz co dříve a jelikož zaměstnavatel byl prozíravý a zaměstnal svobodnou třicátnici pouze na dobu určitou, nemá moje manželka jinou možnost, než volit nejnižší a nejdelší sazbu mateřské. Jelikož bychom rádi ještě nějaké to další dítě na svět přivedli, nepřijde nám to příliš výhodné. Rozhodli jsme se tedy využít zákona ve svůj prospěch.

10.1.2008 v 8:45 | Karma: 15,66 | Přečteno: 1875x | Diskuse| Ekonomika

Dalibor Musil

Zase umřel další kuřák...

Zase umřel další kuřák na rakovinu plic. V České republice zemře ročně cirka 5.000 lidí, ať už kuřáků, nebo jejich obětí. To mi vychází po dělení 365 nějakých 13,6 lidí za den, to jest jeden tak za hodinu a tři čtvrtě. Kouření je "pomsta amerických indiánů bílým tvářím" za jejich útlak, říká se v jednom vtipu. Docela bych tomu i věřil. Je to daleko efektivnější, než přivazování ke kůlu, mučení nebo skalpování.

21.12.2007 v 20:00 | Karma: 9,12 | Přečteno: 1359x | Diskuse| Společnost