Glosář

Dalibor Musil

Biopaliva v parlamentu - šaškárna na entou

Dnes brzo ráno jsem se náhodou podíval na přenos z Parlamentu ČR, kde se probírala dotace 100% bionafty z řepky olejky a nevycházel jsem z údivu.

10.4.2015 v 12:33 | Karma článku: 35.69 | Přečteno: 1378 | Diskuse

Dalibor Musil

Metastázování ministra financí

Tak agent Bureš nám dále metástázuje. Na MF provádí totéž co na ostatních kritizoval. Multimiliónová státní zakázka online pokladen na buzeraci živnostníků bude přidělena bez soutěže.

26.3.2015 v 12:32 | Karma článku: 28.17 | Přečteno: 889 | Diskuse

Dalibor Musil

O sestřelu

Bohatost reakcí mne překvapila. Z tématu jednomu mrazí. U jednoho z článků je však reakce, u které by byla škoda, kdyby zapadla, nebo zůstala nepovšimnuta. Dokazuje, že máme i ve vypjatých situacích smysl pro humor.

28.7.2014 v 12:01 | Karma článku: 12.94 | Přečteno: 955 | Diskuse

Dalibor Musil

Stručná rodová linie Karla Schwarzenberga

Z dopisů a emailů které denně dostávám jsem vybral něco zcela aktuálního. Jeden můj známý, který se zabývá též výzkumem rodových linií mi zaslal stručnou rodovou linii prezidentského kandidáta Karla Schwarzenberga.

24.1.2013 v 9:31 | Karma článku: 22.71 | Přečteno: 1375 | Diskuse

Dalibor Musil

Stávka pomocí golfu?

Zástupci železničních odborových svazů (OSŽ) z patnácti zemí se až do čtvrtka účastnili golfového klání v Poděbradech.

16.6.2011 v 12:12 | Karma článku: 14.88 | Přečteno: 889 | Diskuse

Dalibor Musil

Copak je státu do toho...

Jsem znechucen zcela adresným vyzvídáním státu na své občany. Anonymní průzkumy včetně sčítání lidu akceptuji. Adresné (s mým jménem a identifikací) odmítám. Jednání státu připomíná doby dávno minulé, tak jako následující recyklovaná anekdota.

28.3.2011 v 12:01 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 1989 | Diskuse

Dalibor Musil

Stávka? Dneska my zítra vy? Chybná úvaha.

Na barevných plakátech stávkujících vidím nápis „dneska my, zítra vy“. Říkám si, jestli si tady někdo nesedí na vedení. Dva roky pozačátku krize a rok po masivním propouštění ze soukromého sektoru si státní úředníci stále ještě myslí, že to bude až zítra.

9.12.2010 v 8:35 | Karma článku: 32.27 | Přečteno: 2190 | Diskuse

Dalibor Musil

Nefunkční multi-kulti? Na to jste přišla brzo...

Po rekapitulaci toho zajímavého z minulého týdne docházím k závěru, že nejzajímavější je vyjádření Angely Merkelové na adresu německých multikulti snah, které podle ní „totálně selhaly“. To mi připomíná starý známý vtip jak přijde kostra k doktorovi a ten povídá: „No to jdete teda brzo...“. Doslova řekla podle Reuters toto: ...

25.10.2010 v 11:38 | Karma článku: 22.31 | Přečteno: 1902 | Diskuse

Dalibor Musil

Prorodinné daně made in ODS a tunely všeho druhu made in ČSSD

V dnešních Hospodářkách jsem se v článku "Dva různé recepty na jednu krizi" dočetl, že ODS, resp. Mirek Topolánek má v úmyslu snížit daně na 15% snížit sociální pojištění a přidat na důchodech těm, co mají děti. No konečně, že nám to ale trvalo. Ne nadarmo naši předkové ctili pravidlo, že mám dát jednu zlatku rodičům, jednu dětem a jednu si nechat. Dokonalý sociální a penzijní systém. Zatím je to jen jedno procento, ale někde se začít musí. Bravo! Jen aby bylo dost porodnic...

3.12.2008 v 18:10 | Karma článku: 31.75 | Přečteno: 1917 | Diskuse